Subject: FW: ET kontaktisik
From: PäA lääne staap <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 14:03:47 +0300

Tere, Heli!

Kas all pool olev kiri oleks võimalik registreerida DELTAs ametliku
kirjana?

Head

Eva-Maria

From: Piret Sedrik <[email-masked]>
Sent: Friday, May 16, 2025 7:43 AM
To: PäA lääne staap <[email-masked]>; [email-masked]
Cc: [email-masked]; Hiiumaa Vallavalitsus <[email-masked]>
Subject: ET kontaktisik

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Head partnerid

Lähtudes HOS § 37 annan teada, et Hiiumaa Vallavalitsuse poolt on
elutähtsate teenuste ülesannete täitmise korraldamiseks kontaktisik
ühistranspordi ja kriisivalmiduse spetsialist Piret Sedrik, tel 505 5593,
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Piret Sedrik

Ühistranspordi ja kriisivalmiduse spetsialist

Hiiumaa Vallavalitsus

505 5593